Basisfuncties

Al onze software heeft als basis het beproefde pakket “Mijnzaken”.

Uitgangspunt van “Mijnzaken” zijn uw relaties. Of het nu om klanten, medewerkers, gebruikers of b.v. klachtmelders gaat, elke relatie heeft zijn persoons- , adres- en organisatiegegevens. Een goed informatiesysteem kan op eenvoudige wijze al deze gegevens:

Bijwerken

Invoeren (ook via een import uit een extern programma), kopiëren, wijzigen en gecontroleerd verwijderen van gegevens is vanzelfsprekend. Het opvoeren van dubbele- (bv debiteuren), onvolledige- of onjuiste gegevens wordt daarbij steeds ondervangen.

Vinden, groeperen en sorteren

Zoeken via de al bekende invoerschermen (ook op onderdelen van tekst en op ranges zoals postcodes) alsmede het bewaren van het resultaat.

Importeren

Uit bijvoorbeeld een bestaand (email) pakket met behulp van een wizard.

Exporteren

Naar brieven (samengevoegd in MS WORD of Open Office), etiketten, emails (in bulk), spreadsheets of lijsten.

Beveiligen

Per gebruiker kunnen de schermen worden ingesteld om te wijzigen, te tonen of om de toegang te weigeren.